Svetainės kūrimas Jimdo aplinkoje
Nuosekliai paaiškinama, kaip susikurti nemokamą svetainę JIMDO aplinkoje, kiap ją tvarkyti, pateikiami pavyzdžiai.
Nuosekliai paaiškinama, kaip susikurti nemokamą svetainę JIMDO aplinkoje, kiap ją tvarkyti, pateikiami pavyzdžiai.
Paaiškinama, kaip dirbti su skelbimų lenta, kuri dažnai vadinama bendradarbiavimo aplinka. Šis nemokamas įrankis labai populiarus visame pasaulyje.
Vaizdžiai aiškinama, kaip įkelti į YOUTUBE filmukus, juos redaguoti, kaip uždėti subtitrus ir juos redaguoti.
Paaiškinama, kaip tvarkuyti kompiuterio ekrano paveikslėlius.
Leidinyje aprašomas bendradarbiavimo metodas ir skaitmeniniai įrankiai ir priemonės, kurie gali būt naudojami taikant šį metodą. Leidinį sukūrė Portugalijos MInjo universitetas, vykdant EK remiamą projektą „Kūrybinių klasių laboratorijos“
Pateikiami skaitmeninių mokymo priemonių sąrašai, atskiros Ugdymo sodo skaitmeninių mokymo priemonių svetainės, skaitmeninių mokymo priemonių svetainės 5–8 klasių mokiniams, skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme metodika. Visi ištekliai atviri.
Mokytojo knyga „Informacinės technologijos ugdymo procese“ skirta mokytojams. Šioje knygoje pateikiami teoriniai IT taikymo ugdymo procese aspektai, analizuojamos IT kompetencijos pedagogo profesinėje veikloje, pristatoms ir analizuojamas IT taikymas ugdymo proceseir pateikiami konkretųs užduočių, naudojamų Moodle virtualioje mokymosi aplinkoje, pavyzdžiai iš lietuvių kalbos, matematikos, muzikos, istorijos, informacinių technologijų pamokų.
Mokymosi planavimo įrankis ir jo panaudojimo metodinės rekomendacijos
Mokymosi pažangos stebėjimo įrankis ir jo panaudojimo metodinės rekomendacijos
Skaitmeninio įsivertinimo įrankis „Voratinklis“ – vizualus grafinis veiklos rezultatų / pažangos (įsi)vertinimo būdas. Jis gali būti naudojamas: darbui pamokoje (įsi)vertinti; stebėti ir fiksuoti mokymosi pažangą ilgesnį laikotarpį. Pateikiamos įrankio panaudojimo metodinės rekomendacijos. Įrankis veikia on-line režime.