Diagnostinis įrankis
Pateikiamas mokėjimo mokytis kompetencijos vertinimo diagnostinis įrankis ir panaudojimo metodinės rekomendacijos
Pateikiamas mokėjimo mokytis kompetencijos vertinimo diagnostinis įrankis ir panaudojimo metodinės rekomendacijos
Refleksijos įrankis ir jo panaudojimo metodinės rekomendacijos
Pateiktyje autorė Ona Vaščenkienė aptaria Ugdymo plėtotės centro sukurtus skaitmeninius vertinimo ir įsivertinimo įrankius. Pateikiamos nuorodos.
Aprašytos IKT priemonės ir įrankiai. Pateikiamos naudijimo rekomendacijos pradiniam ugdymui.
Skelbiami IKT taikumo ugdyme pavyzdžiai. Aprašyta priemonės, tinkamos mokant ir mokantis įvairių dalykų.
Svetainė, kurioje aprašoma projekte sukurtų SMP naudojimo ugdyme metodika. Skelbiami konkretūs SMP naudojimo pavyzdžiai.
Leidinyje pristatomas personalizavimo modelis, jo įgyvendinimo etapai. Pateikiami IKT įrankiai, kurie padeda įgyvendinti personalizavimo modelį.
Mokymosi stiliaus nustatymo įrankis ir jo panaudojimo metodinės rekomendacijos
DigCompOrg metmenys parengti siekiant šių pagrindinių tikslų: (i) skatinti švietimo organizacijų savirefleksiją ir įsivertinimą vis plačiau taikant skaitmeninio mokymosi ir skaitmeninės pedagogikos principus; (ii) padėti politikos formuotojams sukurti, įdiegti ir įvertinti politikos priemones, skirtas integruoti ir veiksmingai naudoti skaitmenines mokymosi technologijas.
Leidinyje pateikiami 6 mokymo(si) scenarijai ir aprašomos veiklos, išbandyti projekto metu. Pateikiami ir mokymosi planai.