• 1. Skaitmeninė pedagogika
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos
    • 2.4. Programavimas
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas
    • 4.1. Elgesys internete
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas
    • 4.3. Įrenginių apsauga
    • 4.4. Sveikata ir aplinka
  • EN
MENTEP Ekosistema
 
Eiti prie turinio
  • 1. Skaitmeninė pedagogika
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos
    • 2.4. Programavimas
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas
    • 4.1. Elgesys internete
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas
    • 4.3. Įrenginių apsauga
    • 4.4. Sveikata ir aplinka
  • EN

Nepavyko rasti

Pagal Jūsų užklausą nieko nerasta:

Sritys

  • 1. Skaitmeninė pedagogika (42)
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT (27)
      • 1.1.1. Mokymo ir mokymosi strategijų kūrimas, įgyvendinimas, refleksija ir pertvarkymas, pasitelkiant IKT (4)
      • 1.1.2. Mokytojų požiūris, informuotumas ir supratimas apie IKT panaudojimą ugdymo procese (1)
      • 1.1.3. Patrauklių mokymosi veiklų kūrimas, pasitelkiant IKT (2)
      • 1.1.4. Mokiniui individualiai pritaikytų veiklų kūrimas (6)
      • 1.1.5. Bendradarbiavimu grindžiamo mokymosi veiklų kūrimas, pasitelkiant IKT (12)
      • 1.1.6. IKT naudojimas tarpdalykiniams ryšiams kurti ir palaikyti arba projektiniame darbe (13)
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas (9)
      • 1.2.1. Planuoti, naudoti ir vertinti skaitmenines priemones, kurios turi būti integruotos į mokymo ir mokymosi procesus (3)
      • 1.2.2. Sugebėjimas valdyti skaitmeninę klasę ir su IKT dirbančius mokinius (4)
      • 1.2.3. Mokytojų ir mokinių naudojimasis virtualiosiomis mokymosi aplinkomis ir internetinėmis priemonėmis (4)
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT (6)
      • 1.3.1. Mokytojų gebėjimas naudotis ir pritaikyti IKT grindžiamas vertinimo priemones įvairių tipų vertinimui (2)
      • 1.3.2. Žinios, kaip mokyti mokinius atlikti savo ar kitų įvykdyto darbo įsivertinimą ir tarpusavio vertinimą, pasitelkiant IKT (1)
      • 1.3.3. Mokymo metodų, kurie padėtų mokiniams reflektuoti savo mokymąsi, naudojantis IKT, taikymas. (3)
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba (20)
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas (6)
      • 2.1.1. Skaitmeninės informacijos paieška ir įvertinimas (3)
      • 2.1.2. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas, naudojimas ir pritaikymas (3)
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas (6)
      • 2.2.1. Mokytojų gebėjimas integruoti IKT grindžiamas taikomąsias programas, kuriant turinį (6)
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos (2)
      • 2.3.1. Mokytojo žinios ir supratimas, susijęs su autorių teisėmis ir licencijomis, bei gebėjimai jas taikyti (2)
    • 2.4. Programavimas (6)
      • 2.4.1. Mokytojų žinios ir supratimas apie programavimo kalbas bei jų naudojimas (6)
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas (25)
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas (5)
      • 3.1.1. Skirtingų bendravimo formų ir kanalų pasirinkimas pagal tikslinę auditoriją, aplinką ir mokymosi tikslus (4)
      • 3.1.2. Sugebėjimas suprasti, kaip skaitmenines bendravimo priemones naudoja mokiniai, ir panaudoti tai mokymo planavimo bei mokymosi strategijoms (1)
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais (3)
      • 3.2.1. Mokytojų gebėjimas su mokiniais dalytis informacija ir skaitmeniniais ugdymo ištekliais (3)
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas (9)
      • 3.3.1. Dalyvavimas internetinėse mokytojų ir mokinių švietimo bendruomenėse (5)
      • 3.3.2. Naudojimasis internetinėmis profesinio tobulėjimo galimybėmis skaitmeniniams įgūdžiams ir pedagoginiams IKT naudojimo įgūdžiams gerinti (4)
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT (8)
      • 3.4.1. IKT naudojimas komandiniam darbui, bendradarbiavimui ir bendram išteklių, žinių ir turinio kūrimui (8)
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas (32)
    • 4.1. Elgesys internete (11)
      • 4.1.1. Mokytojų žinios ir gebėjimai tinkamai bendrauti internete (6)
      • 4.1.2. Aktyvių strategijų, skirtų nustatyti mokiniams interneto keliamus pavojus ir nepriimtiną elgesį internete bei į tai reaguoti, parengimas (7)
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas (13)
      • 4.2.1. Vienos ar kelių skaitmeninių tapatybių kūrimas, pritaikymas ir valdymas bei rekomendacijos mokiniams (6)
      • 4.2.2. Aktyvi asmens duomenų apsauga, pagarba kitų asmenų privatumui ir vadovavimas mokiniams, remiantis šiuo požiūriu (8)
    • 4.3. Įrenginių apsauga (8)
      • 4.3.1. Apsaugoti savo įrenginius ir užtikrinti mokinių gebėjimą tai daryti (8)
    • 4.4. Sveikata ir aplinka (4)
      • 4.4.1. Praktikos, padedančios išvengti grėsmių fizinei ir psichologinei gerovei, taikymas (4)
      • 4.4.2. Atsižvelgti į IKT poveikį aplinkai (0)
Powered by Fluida & WordPress.