• 1. Skaitmeninė pedagogika
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos
    • 2.4. Programavimas
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas
    • 4.1. Elgesys internete
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas
    • 4.3. Įrenginių apsauga
    • 4.4. Sveikata ir aplinka
  • EN
MENTEP Ekosistema
 
Eiti prie turinio
  • 1. Skaitmeninė pedagogika
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos
    • 2.4. Programavimas
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas
    • 4.1. Elgesys internete
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas
    • 4.3. Įrenginių apsauga
    • 4.4. Sveikata ir aplinka
  • EN

Kategorija: 3.1.2. Sugebėjimas suprasti, kaip skaitmenines bendravimo priemones naudoja mokiniai, ir panaudoti tai mokymo planavimo bei mokymosi strategijoms

Kompetencija: gebėjimas suprasti ir panaudoti informaciją apie tai, kaip mokiniai naudoja skaitmenines bendravimo priemones.

3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas

Socialinės tinklaveikos internetinės priemonės

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Šioje medžiagoje aprašomos socialinių tinklų technologijos, interneto priemonės, bendravimo priemonė Skype, Twitter, atviro kodo socialinių tinklų įrankiai ir integruoti socialinės tinklaveikos įrankiai, socialinių tinklų ypatumai.

Plačiau

Sritys

  • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas (5)
    • 3.1.1. Skirtingų bendravimo formų ir kanalų pasirinkimas pagal tikslinę auditoriją, aplinką ir mokymosi tikslus (4)
    • 3.1.2. Sugebėjimas suprasti, kaip skaitmenines bendravimo priemones naudoja mokiniai, ir panaudoti tai mokymo planavimo bei mokymosi strategijoms (1)
  • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais (3)
    • 3.2.1. Mokytojų gebėjimas su mokiniais dalytis informacija ir skaitmeniniais ugdymo ištekliais (3)
  • 3.3. Internetinis dalyvavimas (9)
    • 3.3.1. Dalyvavimas internetinėse mokytojų ir mokinių švietimo bendruomenėse (5)
    • 3.3.2. Naudojimasis internetinėmis profesinio tobulėjimo galimybėmis skaitmeniniams įgūdžiams ir pedagoginiams IKT naudojimo įgūdžiams gerinti (4)
  • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT (8)
    • 3.4.1. IKT naudojimas komandiniam darbui, bendradarbiavimui ir bendram išteklių, žinių ir turinio kūrimui (8)
Powered by Fluida & WordPress.