• 1. Skaitmeninė pedagogika
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos
    • 2.4. Programavimas
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas
    • 4.1. Elgesys internete
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas
    • 4.3. Įrenginių apsauga
    • 4.4. Sveikata ir aplinka
  • EN
MENTEP Ekosistema
 
Eiti prie turinio
  • 1. Skaitmeninė pedagogika
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos
    • 2.4. Programavimas
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas
    • 4.1. Elgesys internete
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas
    • 4.3. Įrenginių apsauga
    • 4.4. Sveikata ir aplinka
  • EN

Kategorija: 1.3.1. Mokytojų gebėjimas naudotis ir pritaikyti IKT grindžiamas vertinimo priemones įvairių tipų vertinimui

Kompetencija: gebėjimas naudotis IKT įvairių tipų vertinimui atlikti.

1. Skaitmeninė pedagogika

AIKOS pagalba. Gyvenimo aprašymas, el. portfelis, karjeros planas

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Išsamiai aprašyti AIKOS sistemoje naudojami įrankiai: gyvenimo aprašymas, el. portfelis (El. portfelio turinys. Kaip sukurti el. portfelio puslapį?), karjeros planas.

Plačiau
1. Skaitmeninė pedagogika

AIKOS sistema. Aikos sistemos eportfelis.

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Vaizdo įrašas. Pirmoje dalyje kalbama apie AIKOS sistemos galimybes. Nuo 37 min išsamiai nagrinėjamas AIKOS eportfelis.

Plačiau

Sritys

  • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT (27)
    • 1.1.1. Mokymo ir mokymosi strategijų kūrimas, įgyvendinimas, refleksija ir pertvarkymas, pasitelkiant IKT (4)
    • 1.1.2. Mokytojų požiūris, informuotumas ir supratimas apie IKT panaudojimą ugdymo procese (1)
    • 1.1.3. Patrauklių mokymosi veiklų kūrimas, pasitelkiant IKT (2)
    • 1.1.4. Mokiniui individualiai pritaikytų veiklų kūrimas (6)
    • 1.1.5. Bendradarbiavimu grindžiamo mokymosi veiklų kūrimas, pasitelkiant IKT (12)
    • 1.1.6. IKT naudojimas tarpdalykiniams ryšiams kurti ir palaikyti arba projektiniame darbe (13)
  • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas (9)
    • 1.2.1. Planuoti, naudoti ir vertinti skaitmenines priemones, kurios turi būti integruotos į mokymo ir mokymosi procesus (3)
    • 1.2.2. Sugebėjimas valdyti skaitmeninę klasę ir su IKT dirbančius mokinius (4)
    • 1.2.3. Mokytojų ir mokinių naudojimasis virtualiosiomis mokymosi aplinkomis ir internetinėmis priemonėmis (4)
  • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT (6)
    • 1.3.1. Mokytojų gebėjimas naudotis ir pritaikyti IKT grindžiamas vertinimo priemones įvairių tipų vertinimui (2)
    • 1.3.2. Žinios, kaip mokyti mokinius atlikti savo ar kitų įvykdyto darbo įsivertinimą ir tarpusavio vertinimą, pasitelkiant IKT (1)
    • 1.3.3. Mokymo metodų, kurie padėtų mokiniams reflektuoti savo mokymąsi, naudojantis IKT, taikymas. (3)
Powered by Fluida & WordPress.