Refleksijos įrankis
Refleksijos įrankis ir jo panaudojimo metodinės rekomendacijos
Refleksijos įrankis ir jo panaudojimo metodinės rekomendacijos
Pateiktyje autorė Ona Vaščenkienė aptaria Ugdymo plėtotės centro sukurtus skaitmeninius vertinimo ir įsivertinimo įrankius. Pateikiamos nuorodos.
Leidinyje aprašomas bendradarbiavimo metodas ir skaitmeniniai įrankiai ir priemonės, kurie gali būt naudojami taikant šį metodą. Leidinį sukūrė Portugalijos MInjo universitetas, vykdant EK remiamą projektą „Kūrybinių klasių laboratorijos“
Projektinį mokymą ir mokymąsi nagrinėjantis kursas suteikia galimybes pedagogams įgyti kompetencijų panaudojant IKT, kurti aktyvų mokymąsi skatinančias mokymo aplinkas, modeliuoti į besimokantįjį orientuotą mokymosi(si) procesą, suteikiant ugdytiniams XXI a. kompetencijas. 8 moduliai. 1. „Intel® Teach Essentials“ kurso apžvalga. 2. Mokomojo projekto planavimas. 3. Interneto išteklių naudojimas. 4. Mokinių projektinės veiklos …
Šia mokomasis filmas skirtas plačiau supažindinti su informacinėmis komunikacinėmis technologijomis (IKT) ugdymo procese. Mokytojai praktikai dalijasi savo gerąja patirtimi ir įvairių dalykų pamokose demonstruoja sėkmingai išbandytą praktiką.
Pateikiami skaitmeninių mokymo priemonių sąrašai, atskiros Ugdymo sodo skaitmeninių mokymo priemonių svetainės, skaitmeninių mokymo priemonių svetainės 5–8 klasių mokiniams, skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme metodika. Visi ištekliai atviri.
Mokytojo knyga „Informacinės technologijos ugdymo procese“ skirta mokytojams. Šioje knygoje pateikiami teoriniai IT taikymo ugdymo procese aspektai, analizuojamos IT kompetencijos pedagogo profesinėje veikloje, pristatoms ir analizuojamas IT taikymas ugdymo proceseir pateikiami konkretųs užduočių, naudojamų Moodle virtualioje mokymosi aplinkoje, pavyzdžiai iš lietuvių kalbos, matematikos, muzikos, istorijos, informacinių technologijų pamokų.
Mokymosi planavimo įrankis ir jo panaudojimo metodinės rekomendacijos
Mokytojos Staselės Riškienės svetainė, skirta mobiliųjų technologijų taikymui ugdyme. Nuolat pildoma.
Mokymosi pažangos stebėjimo įrankis ir jo panaudojimo metodinės rekomendacijos