Refleksijos įrankis
Refleksijos įrankis ir jo panaudojimo metodinės rekomendacijos
Refleksijos įrankis ir jo panaudojimo metodinės rekomendacijos
Skelbiami IKT taikumo ugdyme pavyzdžiai. Aprašyta priemonės, tinkamos mokant ir mokantis įvairių dalykų.
Svetainė, kurioje aprašoma projekte sukurtų SMP naudojimo ugdyme metodika. Skelbiami konkretūs SMP naudojimo pavyzdžiai.
Vykdyto tarptautinio mokyklų tinklo (European Schoolnet) projekto lietuviška svetainė. Šis projektas arrtimas ITEC vykdytam projektui, tik čia daugiau veiklos koncentruojamos ties planšetinių kompiuterių naudojimu ugdyme.Skelbimi scenarijai, jų įgyvendimo gairės, jose aprašomi naudotini įrankiai ir priemonės.
Leidinyje pristatomas personalizavimo modelis, jo įgyvendinimo etapai. Pateikiami IKT įrankiai, kurie padeda įgyvendinti personalizavimo modelį.
Mokymosi stiliaus nustatymo įrankis ir jo panaudojimo metodinės rekomendacijos
Svetainėje pateikiami vykdyto ITEC projekto metu sukurti produktai: Edukata yra projekto kūrimo modelis, padedantis pedagogui sukurti projekto planą, naudojantis scenarijumi. Eduvista yra Ateities klasės scenarijų rengimo metodinė medžiaga. iTEC projekto mokomosios veiklos sudarytos ugdomųjų scenarijų pagrindu ir detaliai aprašo, ką galima atlikti klasėje. Mokomieji scenarijai – tai galimi mokomosios veiklos …
DigCompOrg metmenys parengti siekiant šių pagrindinių tikslų: (i) skatinti švietimo organizacijų savirefleksiją ir įsivertinimą vis plačiau taikant skaitmeninio mokymosi ir skaitmeninės pedagogikos principus; (ii) padėti politikos formuotojams sukurti, įdiegti ir įvertinti politikos priemones, skirtas integruoti ir veiksmingai naudoti skaitmenines mokymosi technologijas.
Leidinyje pateikiami 6 mokymo(si) scenarijai ir aprašomos veiklos, išbandyti projekto metu. Pateikiami ir mokymosi planai.
Mokomieji ITEC projekto scenarijai – tai yra galimi planai, pateikti pasakojimo stiliumi. Mokytojas kūrybiškai taiko šiuos scenarijus klasėje.