• 1. Skaitmeninė pedagogika
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos
    • 2.4. Programavimas
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas
    • 4.1. Elgesys internete
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas
    • 4.3. Įrenginių apsauga
    • 4.4. Sveikata ir aplinka
  • EN
MENTEP Ekosistema
 
Eiti prie turinio
  • 1. Skaitmeninė pedagogika
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos
    • 2.4. Programavimas
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas
    • 4.1. Elgesys internete
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas
    • 4.3. Įrenginių apsauga
    • 4.4. Sveikata ir aplinka
  • EN

Kategorija: 4. Skaitmeninis pilietiškumas

4. Skaitmeninis pilietiškumas

Interaktyvus saugaus interneto testas „Ar tikrai internete esi saugus?“

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Testą sudaro du klausimynai. Vienas jų, itin spalvingai ir gyvai iliustruotas, skirtas jauniesiems interneto vartotojams – vaikams ir paaugliams, antrasis – tėvams ir interneto naujokams – žmonėms, kuriems dar reikia pagilinti žinais apie atsargų elgesį internete.

Plačiau
4. Skaitmeninis pilietiškumas

Projekto „Bibliotekos pažangai“ sukurtas leidinys „Saugus ir draugiškas internete“ moksleiviams. III. Jei internetas skaudina…

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Leidinyje patrauklia forma pateikiama informaciją apie tai, ką turėtų žinoti moksleiviai apie atsargų elgesį internete. Aprašomos temos: I – tragedija, kompiuteris „užlūžo“, II – ką apie tave „žino“ internetas, III – jei internetas skaudina!

Plačiau

Navigacija tarp įrašų

1 2 3 4

Sritys

  • 4.1. Elgesys internete (11)
    • 4.1.1. Mokytojų žinios ir gebėjimai tinkamai bendrauti internete (6)
    • 4.1.2. Aktyvių strategijų, skirtų nustatyti mokiniams interneto keliamus pavojus ir nepriimtiną elgesį internete bei į tai reaguoti, parengimas (7)
  • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas (13)
    • 4.2.1. Vienos ar kelių skaitmeninių tapatybių kūrimas, pritaikymas ir valdymas bei rekomendacijos mokiniams (6)
    • 4.2.2. Aktyvi asmens duomenų apsauga, pagarba kitų asmenų privatumui ir vadovavimas mokiniams, remiantis šiuo požiūriu (8)
  • 4.3. Įrenginių apsauga (8)
    • 4.3.1. Apsaugoti savo įrenginius ir užtikrinti mokinių gebėjimą tai daryti (8)
  • 4.4. Sveikata ir aplinka (4)
    • 4.4.1. Praktikos, padedančios išvengti grėsmių fizinei ir psichologinei gerovei, taikymas (4)
    • 4.4.2. Atsižvelgti į IKT poveikį aplinkai (0)
Powered by Fluida & WordPress.