„Intel® Teach Essentials“ kurso medžiaga

Projektinį mokymą ir mokymąsi nagrinėjantis kursas suteikia galimybes pedagogams įgyti kompetencijų panaudojant IKT, kurti aktyvų mokymąsi skatinančias mokymo aplinkas, modeliuoti į besimokantįjį orientuotą mokymosi(si) procesą, suteikiant ugdytiniams XXI a. kompetencijas. 8 moduliai. 1. „Intel® Teach Essentials“ kurso apžvalga. 2. Mokomojo projekto planavimas. 3. Interneto išteklių naudojimas. 4. Mokinių projektinės veiklos …

„Intel® Teach Essentials“ kurso medžiaga

Intel mokymo pagrindų (Intel®Teach Essentials) kursas (8 moduliai. 1. „Intel® Teach Essentials“ kurso apžvalga. 2. Mokomojo projekto planavimas. 3. Interneto išteklių naudojimas. 4. Mokinių projektinės veiklos rezultato pavyzdžio kūrimas. 5. Mokomojo projekto vertinimas. 6. Sėkmingo mokymosi planavimas. 7. IKT grįsta pedagoginė pagalba mokantis. 8. Mokomojo projekto medžiagos pristatymas) suteikia galimybes …

Kūrybiškų klasių laboratorija

Vykdyto tarptautinio mokyklų tinklo (European Schoolnet) projekto lietuviška svetainė. Šis projektas arrtimas ITEC vykdytam projektui, tik čia daugiau veiklos koncentruojamos ties planšetinių kompiuterių naudojimu ugdyme.Skelbimi scenarijai, jų įgyvendimo gairės, jose aprašomi naudotini įrankiai ir priemonės.

ITEC projekto lietuviška svetainė

Svetainėje pateikiami vykdyto ITEC projekto metu sukurti produktai: Edukata yra projekto kūrimo modelis, padedantis pedagogui sukurti projekto planą, naudojantis scenarijumi. Eduvista yra Ateities klasės scenarijų rengimo metodinė medžiaga. iTEC projekto mokomosios veiklos sudarytos ugdomųjų scenarijų pagrindu ir detaliai aprašo, ką galima atlikti klasėje. Mokomieji scenarijai – tai galimi mokomosios veiklos …

Europos metmenys skaitmeninę kompetenciją turinčioms švietimo organizacijoms

DigCompOrg metmenys parengti siekiant šių pagrindinių tikslų: (i) skatinti švietimo organizacijų savirefleksiją ir įsivertinimą vis plačiau taikant skaitmeninio mokymosi ir skaitmeninės pedagogikos principus; (ii) padėti politikos formuotojams sukurti, įdiegti ir įvertinti politikos priemones, skirtas integruoti ir veiksmingai naudoti skaitmenines mokymosi technologijas.