• 1. Skaitmeninė pedagogika
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos
    • 2.4. Programavimas
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas
    • 4.1. Elgesys internete
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas
    • 4.3. Įrenginių apsauga
    • 4.4. Sveikata ir aplinka
  • EN
MENTEP Ekosistema
 
Eiti prie turinio
  • 1. Skaitmeninė pedagogika
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos
    • 2.4. Programavimas
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas
    • 4.1. Elgesys internete
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas
    • 4.3. Įrenginių apsauga
    • 4.4. Sveikata ir aplinka
  • EN

Kategorija: 1.1.5. Bendradarbiavimu grindžiamo mokymosi veiklų kūrimas, pasitelkiant IKT

Kompetencija: gebėjimas kurti bendradarbiavimo veiklas, pasitelkiant IKT.

1. Skaitmeninė pedagogika

Filmo įkėlimas į YOUTUBE kanalą ir jo tvarkymas

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Vaizdžiai aiškinama, kaip įkelti į YOUTUBE filmukus, juos redaguoti, kaip uždėti subtitrus ir juos redaguoti.

Plačiau
1. Skaitmeninė pedagogika

Bendradarbiavimas. Kas yra mokymosi bendradarbiaujant modelis ir kaip jį naudoti?

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Leidinyje aprašomas bendradarbiavimo metodas ir skaitmeniniai įrankiai ir priemonės, kurie gali būt naudojami taikant šį metodą. Leidinį sukūrė Portugalijos MInjo universitetas, vykdant EK remiamą projektą „Kūrybinių klasių laboratorijos“

Plačiau

Navigacija tarp įrašų

1 2

Sritys

  • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT (27)
    • 1.1.1. Mokymo ir mokymosi strategijų kūrimas, įgyvendinimas, refleksija ir pertvarkymas, pasitelkiant IKT (4)
    • 1.1.2. Mokytojų požiūris, informuotumas ir supratimas apie IKT panaudojimą ugdymo procese (1)
    • 1.1.3. Patrauklių mokymosi veiklų kūrimas, pasitelkiant IKT (2)
    • 1.1.4. Mokiniui individualiai pritaikytų veiklų kūrimas (6)
    • 1.1.5. Bendradarbiavimu grindžiamo mokymosi veiklų kūrimas, pasitelkiant IKT (12)
    • 1.1.6. IKT naudojimas tarpdalykiniams ryšiams kurti ir palaikyti arba projektiniame darbe (13)
  • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas (9)
    • 1.2.1. Planuoti, naudoti ir vertinti skaitmenines priemones, kurios turi būti integruotos į mokymo ir mokymosi procesus (3)
    • 1.2.2. Sugebėjimas valdyti skaitmeninę klasę ir su IKT dirbančius mokinius (4)
    • 1.2.3. Mokytojų ir mokinių naudojimasis virtualiosiomis mokymosi aplinkomis ir internetinėmis priemonėmis (4)
  • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT (6)
    • 1.3.1. Mokytojų gebėjimas naudotis ir pritaikyti IKT grindžiamas vertinimo priemones įvairių tipų vertinimui (2)
    • 1.3.2. Žinios, kaip mokyti mokinius atlikti savo ar kitų įvykdyto darbo įsivertinimą ir tarpusavio vertinimą, pasitelkiant IKT (1)
    • 1.3.3. Mokymo metodų, kurie padėtų mokiniams reflektuoti savo mokymąsi, naudojantis IKT, taikymas. (3)
Powered by Fluida & WordPress.