Informacinio raštingumo pamokos. Internetas. 10 pamoka. Privatumas, saugumas, asmeninė informacija internete

Šiuolaikiniame pasaulyje daug darbų atliekame interneto tinklo siūlomomis priemonėmis. Daugelį iš jų pažįstame tik iš vartotojiškos naudingosios pusės. Ilgainiui toks darbas duoda ir pašalinių veiksnių. Ar su mums žinomomis šių priemonių paslaugomis negauname ir slaptų, ne tokių teigiamų savybių? Kas yra asmeninė informacija, privati informacija, informacija apie asmenį? Ar esame …

Informacinio raštingumo pamokos. Internetas. 9 pamoka. Bendravimas internetu.

Šiuolaikiniame pasaulyje bendravimas keičiasi. Susitikimus kieme, šventėse, pokalbius telefonu ir laiškus papildo ar net keičia virtualaus bendravimo internete priemonės. Laiškus, keliaujančius kelias dienas, keičia elektroninis paštas, kuris pristato elektroninį laišką per kelias minutes. Susirašinėjimas tapo daug paprastesnis, kai žmonės susirašinėja internete tiesioginiu laiku, t.y. kalbasi raštu. Didėjant interneto pralaidumui, paprastą …

Bendravimo internete etika: mokytojo vaidmuo

Ugdymo plėtotės centro „Mokytojo TV“ tiesioginės vaizdo transliacijos „Bendravimo internete etika: mokytojo vaidmuo“ vaizdo įrašas. Transliacijoje dalyvavo Aurelija Jocaitė, „Vaikų linijos“ kampanijos „Be patyčių“ koordinatorė, ir Indrė Maršantaitė, Nacionalinio socialinės integracijos instituto kampanijos „Myliu Panda“ koordinatorė. Transliaciją moderavo Rasa Jančiauskaitė, Ugdymo plėtotės centro Neformaliojo ugdymo skyriaus specialistė.

Projekto „Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas“ metodinė medžiaga.

Metodinė medžiaga skirta 9-12 klasių mokinių medijų ir informaciniam raštingumui ugdyti. Metodinė medžiaga skirta padėti ugdyti mokinių gebėjimus rasti, atsirinkti, suvokti ir kritiškai vertinti informaciją, naudotis šiuolaikinėmis informacijos sklaidos priemonėmis, išreikšti save per medijas. Tai padės ugdyti jų kūrybiškumą ir problemų sprendimo gebėjimus bei suvokimą apie šiuolaikinio pasaulio politinius, socialinius, …