• 1. Skaitmeninė pedagogika
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos
    • 2.4. Programavimas
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas
    • 4.1. Elgesys internete
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas
    • 4.3. Įrenginių apsauga
    • 4.4. Sveikata ir aplinka
  • EN
MENTEP Ekosistema
 
Eiti prie turinio
  • 1. Skaitmeninė pedagogika
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos
    • 2.4. Programavimas
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas
    • 4.1. Elgesys internete
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas
    • 4.3. Įrenginių apsauga
    • 4.4. Sveikata ir aplinka
  • EN

Skelbėjas: Vaizdo pamokos

2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba

Vaizdo pamokos. Programavimas

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Mokomieji filmai, skirti programavimui Phyton, Scratch ir C++ kalbomis

Plačiau
Powered by Fluida & WordPress.