• 1. Skaitmeninė pedagogika
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos
    • 2.4. Programavimas
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas
    • 4.1. Elgesys internete
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas
    • 4.3. Įrenginių apsauga
    • 4.4. Sveikata ir aplinka
  • EN
MENTEP Ekosistema
 
Eiti prie turinio
  • 1. Skaitmeninė pedagogika
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos
    • 2.4. Programavimas
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas
    • 4.1. Elgesys internete
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas
    • 4.3. Įrenginių apsauga
    • 4.4. Sveikata ir aplinka
  • EN

Skelbėjas: Kauno technologijų universiteto Panevėžio institutas

3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas

E. kursų sudarymas ir dėstymas Moodle 1.9 programoje. Mokomoji knyga

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Šioje mokomojoje knygoje supažindinama kaip dirbti Moodle aplinkoje, skelbti elektroninę kurso medžiagą, rengti ir vykdyti veiklą Moodle programoje, kurso metu organizuoti bendravimą elektroninėmis ryšių priemonėmis, rengti ir taikyti žinių vertinimo testus, tvarkyti Moodle kursus.

Plačiau
Powered by Fluida & WordPress.