Nuorodų tvarkymo įrankis SymbalooEDU
Paaiškinama kaip registruotis ir naudoti nemokamą nuorodų tvarkymo įrankį.Galima rinkiniais dalytis su kolegomis, mokiniais.
Paaiškinama kaip registruotis ir naudoti nemokamą nuorodų tvarkymo įrankį.Galima rinkiniais dalytis su kolegomis, mokiniais.
Šiuolaikiniame pasaulyje bendravimas keičiasi. Susitikimus kieme, šventėse, pokalbius telefonu ir laiškus papildo ar net keičia virtualaus bendravimo internete priemonės. Laiškus, keliaujančius kelias dienas, keičia elektroninis paštas, kuris pristato elektroninį laišką per kelias minutes. Susirašinėjimas tapo daug paprastesnis, kai žmonės susirašinėja internete tiesioginiu laiku, t.y. kalbasi raštu. Didėjant interneto pralaidumui, paprastą …
Metodinė medžiaga skirta 9-12 klasių mokinių medijų ir informaciniam raštingumui ugdyti. Skyriuje aptariama, į ką svarbu atkreipti dėmesį virtualioje erdvėje, kad nebūtų pažeistos formalios ar bendruomenėje egzistuojančios etikos normos.
Ugdymo plėtotės centro „Mokytojo TV“ tiesioginės vaizdo transliacijos „Bendravimo internete etika: mokytojo vaidmuo“ vaizdo įrašas. Transliacijoje dalyvavo Aurelija Jocaitė, „Vaikų linijos“ kampanijos „Be patyčių“ koordinatorė, ir Indrė Maršantaitė, Nacionalinio socialinės integracijos instituto kampanijos „Myliu Panda“ koordinatorė. Transliaciją moderavo Rasa Jančiauskaitė, Ugdymo plėtotės centro Neformaliojo ugdymo skyriaus specialistė.
Leidinyje patrauklia forma pateikiama informaciją apie tai, ką turėtų žinoti moksleiviai apie atsargų elgesį internete. Aprašomos temos: I – tragedija, kompiuteris „užlūžo“, II – ką apie tave „žino“ internetas, III – jei internetas skaudina!
Šiame nemokamame nuotolinio mokymosi kurse apie komunikaciją sužinosite, kaip valdyti populiarias tiesioginio bendravimo internetu priemones, gebėsite siųsti e. žinutes bent viena iš e. pašto programų, diskutuoti internete, kurti asmeninį tinklaraštį, populiariai vadinamą interneto dienoraščiu, sužinosite pagrindines interneto etiketo ir saugumo taisykles.
Metodinė medžiaga skirta 9-12 klasių mokinių medijų ir informaciniam raštingumui ugdyti. Metodinė medžiaga skirta padėti ugdyti mokinių gebėjimus rasti, atsirinkti, suvokti ir kritiškai vertinti informaciją, naudotis šiuolaikinėmis informacijos sklaidos priemonėmis, išreikšti save per medijas. Tai padės ugdyti jų kūrybiškumą ir problemų sprendimo gebėjimus bei suvokimą apie šiuolaikinio pasaulio politinius, socialinius, …
3 min. filmuke pasakojima apie saugų elgesį internete.
Testą sudaro du klausimynai. Vienas jų, itin spalvingai ir gyvai iliustruotas, skirtas jauniesiems interneto vartotojams – vaikams ir paaugliams, antrasis – tėvams ir interneto naujokams – žmonėms, kuriems dar reikia pagilinti žinais apie atsargų elgesį internete.
Leidinyje patrauklia forma pateikiama informaciją apie tai, ką turėtų žinoti moksleiviai apie atsargų elgesį internete. Aprašomos temos: I – tragedija, kompiuteris „užlūžo“, II – ką apie tave „žino“ internetas, III – jei internetas skaudina!