Nuotolinis informacijos ir komunikacijos technologijų (IKT) kursas „Apsaugokime save ir vaikus internete“

Šis kursas apie priemones, kurios padėtų apsaugoti visų mūsų vaikus nuo nepageidaujamos informacijos, slypinčios internete. Studijuodami šį kursą sužinosite, kokio pobūdžio ir kaip gali būti pateikta vaikams kenksminga informacija. Papasakosime, kaip galima būtų filtruoti informaciją, kuri pasiekiama vaikams. Kartu suteiksime žinių, kaip apginti vaikus nuo reklamos, kurios kupinas internetas ir …

Informacinio raštingumo pamokos. Internetas. 9 pamoka. Bendravimas internetu.

Šiuolaikiniame pasaulyje bendravimas keičiasi. Susitikimus kieme, šventėse, pokalbius telefonu ir laiškus papildo ar net keičia virtualaus bendravimo internete priemonės. Laiškus, keliaujančius kelias dienas, keičia elektroninis paštas, kuris pristato elektroninį laišką per kelias minutes. Susirašinėjimas tapo daug paprastesnis, kai žmonės susirašinėja internete tiesioginiu laiku, t.y. kalbasi raštu. Didėjant interneto pralaidumui, paprastą …

Bendravimo internete etika: mokytojo vaidmuo

Ugdymo plėtotės centro „Mokytojo TV“ tiesioginės vaizdo transliacijos „Bendravimo internete etika: mokytojo vaidmuo“ vaizdo įrašas. Transliacijoje dalyvavo Aurelija Jocaitė, „Vaikų linijos“ kampanijos „Be patyčių“ koordinatorė, ir Indrė Maršantaitė, Nacionalinio socialinės integracijos instituto kampanijos „Myliu Panda“ koordinatorė. Transliaciją moderavo Rasa Jančiauskaitė, Ugdymo plėtotės centro Neformaliojo ugdymo skyriaus specialistė.

Nuotolinis informacijos ir komunikacijos technologijų (IKT) kursas „Komunikacija internete“

Šiame nemokamame nuotolinio mokymosi kurse apie komunikaciją sužinosite, kaip valdyti populiarias tiesioginio bendravimo internetu priemones, gebėsite siųsti e. žinutes bent viena iš e. pašto programų, diskutuoti internete, kurti asmeninį tinklaraštį, populiariai vadinamą interneto dienoraščiu, sužinosite pagrindines interneto etiketo ir saugumo taisykles.

Projekto „Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas“ metodinė medžiaga.

Metodinė medžiaga skirta 9-12 klasių mokinių medijų ir informaciniam raštingumui ugdyti. Metodinė medžiaga skirta padėti ugdyti mokinių gebėjimus rasti, atsirinkti, suvokti ir kritiškai vertinti informaciją, naudotis šiuolaikinėmis informacijos sklaidos priemonėmis, išreikšti save per medijas. Tai padės ugdyti jų kūrybiškumą ir problemų sprendimo gebėjimus bei suvokimą apie šiuolaikinio pasaulio politinius, socialinius, …