• 1. Skaitmeninė pedagogika
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos
    • 2.4. Programavimas
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas
    • 4.1. Elgesys internete
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas
    • 4.3. Įrenginių apsauga
    • 4.4. Sveikata ir aplinka
  • EN
MENTEP Ekosistema
 
Eiti prie turinio
  • 1. Skaitmeninė pedagogika
    • 1.1. Mokymo planavimas ir mokymas, pasitelkiant IKT
    • 1.2. IKT grindžiamos mokymosi aplinkos kūrimas ir valdymas
    • 1.3. Vertinimas, pasitelkiant IKT
  • 2. Skaitmeninio turinio naudojimas ir gamyba
    • 2.1. Skaitmeninių išteklių pasirinkimas ir naudojimas
    • 2.2. Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas
    • 2.3. Autorių teisės ir licencijos
    • 2.4. Programavimas
  • 3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas
    • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas
    • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais
    • 3.3. Internetinis dalyvavimas
    • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT
  • 4. Skaitmeninis pilietiškumas
    • 4.1. Elgesys internete
    • 4.2. Skaitmeninės tapatybės valdymas
    • 4.3. Įrenginių apsauga
    • 4.4. Sveikata ir aplinka
  • EN

Kategorija: 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT

3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas

„Google diskas“ (11 videopamokų)

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Čia rasite 11 vaizdo pamokų (2013 m.), kuriose išsamiai paaiškinta apie Google disko naudojimą, tekstinių dokumentų kūrimą ir bendrinimą, pateikčių bei apklausų kūrimą.

Plačiau
3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas

Padlet įrankis

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Paaiškinama, kaip dirbti su skelbimų lenta, kuri dažnai vadinama bendradarbiavimo aplinka. Šis nemokamas įrankis labai populiarus visame pasaulyje.

Plačiau
3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas

Filmo įkėlimas į YOUTUBE kanalą ir jo tvarkymas

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Vaizdžiai aiškinama, kaip įkelti į YOUTUBE filmukus, juos redaguoti, kaip uždėti subtitrus ir juos redaguoti.

Plačiau
3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas

Lino-it skelbimų lenta

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Trumpas aprašas, kaip naudotis Lino-it įrankiu su pavyzdžiais

Plačiau
3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas

Nuorodų tvarkymo įrankis SymbalooEDU

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Paaiškinama kaip registruotis ir naudoti nemokamą nuorodų tvarkymo įrankį.Galima rinkiniais dalytis su kolegomis, mokiniais.

Plačiau
3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas

Nuo registracijos iki projekto

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Programos „eTwinning“ leidinys (2015 m.), kuriame nuosekliai paaiškinta, kaip galima galima tapti šio portalo nariu, paskelbti savo projektą, prisijungti prie kitų inicijuotų projektų ir t.t.

Plačiau
3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas

eTwinning pradedantiesiems ir pažengusiems

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Programos „eTwinning“ leidinys (2014 m.), kuriame pateikta informacija apie įsijungimą į šį projektą pradedantiesiems ir informacija pažengusiems apie projekto patirtis, internetinius seminarus, kursus ir t.t.

Plačiau
3. Skaitmeninis bendravimas ir bendradarbiavimas

Mobilieji įrenginiai projektinei veiklai

2016 m. 7 spalio d. 2016 m. 7 spalio d.

Programos „eTwinning“ leidinys (2014 m.), kuriame pateikta informacija apie naudingesnes ir įdomesnes programėles tarptautinio bendradarbiavimo veiklai. Dauguma šių programėlių tinka naudojantis ir iOS, ir Android sistemų mobiliaisiais įrenginiais.

Plačiau

Sritys

  • 3.1. Bendravimas, naudojant technologijas ir socialines medijas (5)
    • 3.1.1. Skirtingų bendravimo formų ir kanalų pasirinkimas pagal tikslinę auditoriją, aplinką ir mokymosi tikslus (4)
    • 3.1.2. Sugebėjimas suprasti, kaip skaitmenines bendravimo priemones naudoja mokiniai, ir panaudoti tai mokymo planavimo bei mokymosi strategijoms (1)
  • 3.2. Dalijimasis informacija ir ištekliais su mokiniais (3)
    • 3.2.1. Mokytojų gebėjimas su mokiniais dalytis informacija ir skaitmeniniais ugdymo ištekliais (3)
  • 3.3. Internetinis dalyvavimas (9)
    • 3.3.1. Dalyvavimas internetinėse mokytojų ir mokinių švietimo bendruomenėse (5)
    • 3.3.2. Naudojimasis internetinėmis profesinio tobulėjimo galimybėmis skaitmeniniams įgūdžiams ir pedagoginiams IKT naudojimo įgūdžiams gerinti (4)
  • 3.4. Bendradarbiavimas, pasitelkiant IKT (8)
    • 3.4.1. IKT naudojimas komandiniam darbui, bendradarbiavimui ir bendram išteklių, žinių ir turinio kūrimui (8)
Powered by Fluida & WordPress.